Støtteforeningen Ordinær Generalforsamling 2024

26. marts 2024 kl. 16:24
Støtteforeningen for IF92-Fodbold afholdt Ordinær Generalforsamling 2024 fredag aften 22.3. i Klubhuset Veldtofte. 20 støttere deltog.

Støtteforeningen for IF92-Fodbold

Ordinær Generalforsamling

Fredag 22. Marts kl. 19,00

Klubhuset Veldtofte

20 støttere deltog.

Poul Lauridsen valgt som dirigent.

Formand Jørn Mortensen beretning godkendt.

Beretning:

Foreningen har nu virket i 10 år, så et ”lille” jubilæum.Glad for at nogen Støttere har afset tid til at deltage i Foreningens årlige generalforsamling.

Foreningens primære opgave er at støtte IF92 fodbold økonomisk – iflg. Vedtægter af en hver art -  Bestyrelsen har internt holdt sig til hovedsaligt at støtte klubbens ungdom – men har dog altid haft muligheden for at støtte andre ting i IF92 Fodbold.Det har vi i den foregangne sæson gjort. Sædvanligvis støttet Ungdom , men denne gang også tiltag i Klubhuset Veldtofte med udskiftning af lamperne i huset til at forbedre el regningen. B47`s Venner støttede i Klubhuset Skibhøj, medens vi påtog os udgiften i Klubhuset Veldtofte.

Det er ikke umuligt at behovet for denne støtte fra os vil vi gøre igen. Der er god pres på at gøre nogen investeringer i vores to huse.

Derudover fortsat at få tegnet nye Støttere, så vi hele tiden har mange Støttere, der med et lille bidrag,  indirekte kan støtte IF92 fodbold. Det er dog ikke så let en opgave, som man måske kunne tro. I hvert fald kommer de ikke af sig selv. Blandt vore støttere er det glædeligt at de påtager sig indbetale en større støtte end de kr.100.

I den foregangne sæson er der tre støttere, der ikke fik betalt kontingent. Tre dødsfald. To nye støttere kom til. Så en nogenlunde fastholdelse af antal støttere. Dødsfald må vi påregne sker. Til den kommende sæson har vi sendt opkrævning af kontingent til 96 støttere. Af dem er 5 nye støttere.

Kasserens beretning godkendt. Underskud kr. 6.534. Egenkapital herefter kr. 291.815,-.

Valg af to best.medlemmer for to år: Palle Jørgensen og Finn Overgaard genvalgt.

Valg af en suppleant for et år: Lise Udesen genvalgt.

Valg af revisor for et år: Leif Thygesen.

Valg af revisor suppleant for et år: Helmer Jensen

Eventuelt

Orientering om bestyrelsen`s hensigt i år at støtte indkøb af nyt isenkram i klubbens to klubhuse.

Finn O.