Skibhøj Ungdom

03. juni 2022 kl. 18:00
Interne klubmesterskaber i Ungdom Skibhøj finder sted lørdag 18. Juni kl. 13,30-19 på Skibhøj Anlæg. En rigtigt god dag med mange spillere i Ungdom Skibhøj. Kampene foregår på klubbens Minikunstgræsbane udenfor Klubhuset.
KLUBMESTERSKAB 2022
Lørdag d. 18.06 afholder klubben den årlige Klubmesterskab. Her vil der blive spillet en VM-turnering, hvor forskellige årgange bliver blandet på hold, så vi får skabt fællesskaber på tværs af årgange.
I løbet af dagen vil der være side aktiviteter, hvor børnene blandt andet kan hoppe på hoppepude, prøve en speed tracker eller fodbolddart.
Derudover får vi besøg fra EfB's Elite- og U-landsholdspillere.
Prisen for at deltage er 25kr pr. spiller. og skal betales til træneren/holdlederen fra de respektive årgange.
Søskende, forældre og bedsteforældre er naturligvis også velkommen, hvor kantinen er åben hele dagen.
Vi håber meget at alle vores spillere kan/vil deltage til klubbens største festdag!
SU senest d. 13.06.