IF92 Ungdom deltagelse i Limfjordscup 2022

04. juli 2022 kl. 18:11
IF92 Ungdom deltog med tre 8-mandshold i U11 og U12 Drenge i Limfjordscup 2022(Lemvig) i weekenden 25.-26.6.
Esbjerg IF 92 Fodbold
Ungdom i Skibhøj

En fuldstændig fantastisk weekend havde vi, da vi i sidste uge var til Limfjordscup i Lemvig, med 28 af vores humørfyldte spillere fra U11 og U12 afdelingen 🥳

Hvor er det fedt at kunne tilbyde vores spillere disse ture. Det er dem der skaber fællesskaber og trivsel på tværs af årgange i klubben!

Tusind tak til alle trænere, holdledere og forældre, som var med til at gøre turen perfekt!

Også et stort tak skal lyde til vores støtteklubber og sponsorer, som har gjort det muligt for os at deltage!

Det er trivsel og sammenhold der skaber klubben og det er netop derfor vi er blevet en del af DBU's børneklub⚽️

Rigtig god sommer til alle! ☀️

Vi glæder os til august, hvor vi igen starter op⚽️