Ordinær Generalforsamling 2021

18. juni 2021 kl. 11:50
IF92-Fodbold afholdt Ordinær Generalforsamling 2021 onsdag den 16.6.21 kl. 19 Klubhus Veldtofte. Normalt afholdes den i februar måned, men grundet covid-19 restriktioner var dette ikke muligt. Ca. 25 mødte frem.

Ordinær Generalforsamling 2021

Onsdag 16.6.2021 kl. 19

Klubhus Veldtofte

Palle Jørgensen valgt til dirigent.

Formanden Fl. Sørensen beretning for sæsonen 2020 vedtaget.

Kasserer Finn Overgaard fremlagde regnskab for 2020. Underskud ca. 35.000. I en Covid-19 sæson et rimeligt og heldigt resultat.

Valg af formand: Fl. Sørensen genvalgt for 2 år.

Valg af best.medlemmer: Mogens Husted og Helle Vinter valgt for to år. Helle Vinter erstatter Jonny Jørgensen, der ikke ønskede genvalg.

Valg af best.suppl.: Dennis Skogemann og Lise Udesen genvalgt for et år.

Valg af revisorer: Svend Hansen og Willy Frederiksen genvalgt for et år.

Valg af revisorsuppl.: Helmer Jensen genvalgt for et år.

Under evt.: Fire leder jubilarer hyldet for deres jubilæum i klubben i 2020. Idet lederfesten i 2020 blev aflyst og denne generalforsamling udsat til nu, blev det først nu det kunne ske.

10 år ledergerning Jan Vinter

10 år ledergerning Brian Jensen ( kunne ikke være tilstede, så må hyldes senere)

15 år Lise Udesen

15 år Svend Hansen - modtog DBU Jylland 15 års nål

Børge Prisen: Finn Overgaard blev tildelt denne pris i 2020 sammen med Palle Jørgensen. En meget flot pris, som B47 Venner tildeler ledere hvert år. Børge prisen blev indstiftet i forbindelse med ikon i klubben Børge Christensen`s død for tre år siden.

De tre ledere jubilarer:

Fra venstre Jan Vinter, Lise Udesen og Svend Hansen. (Brian Jensen ikke tilstede)