Matias Strøm ny Sportschef i Ungdom Skibhøj

04. juli 2021 kl. 11:34
Matias Strøm er ny sportschef i Ungdom Skibhøj. Han afløser Henning Fries, der tog over efter Anders Brynaa i Forår 2021. Han søger nye udfordringer i EfB ligesom Anders Brynaa gjorde det. Vi er glade for at Matias Strøm har indvilget i at overtage det vigtige job for klubben i Ungdom Skibhøj.

Ungdom Skibhøj

Ny Sportschef

Matias Strøm

Matias Strøm er ny Sportchef i Ungdom Skibhøj.

Han tager over efter Henning Fries, der har haft opgaven i Forår 2021 efter Anders Brynaa. Henning søger nye udfordringer i EfB, akkurat som Anders Brynaa gjorde. Stort tak og et forhåbentligt gensyn til Henning Fries for mange års trænergerning i klubben. Held og lykke i EfB til Henning.

Klubben er glade for at Matias Strøm har ja til at påtage sig opgaven som Sportschef i Ungdom Skibhøj. Held og lykke til Matias.