Årets Nytårskur 2023 i klubben fandt sted på årets sidste dag

02. januar 2024 kl. 14:39
Klubbens årlige Nytårskur på årets sidste dag fandt sted i søndags kl. 11-13. Godt 30 havde mødte op til håndmadder med sild og hjemmelavede frikadeller. Årets raket blev tildelt "lille" Hardy Jensen, som på elegant vis har overtaget styrepinden i klubbens "ældre" gruppe "Skibhøjbanden". En bande af ældre klubmedlemmer der holder lidt orden omkring klubbens klubhuse i Skibhøj og Veldtofte.

Klubbens årlige Nytårskur 2023

Søndag 31.12.2023 kl. 11-13

Klubhus Veldtofte

Godt 30 mødte op til kuren. Ikke så mange som vi før har kunnet mønstre på sådan en dag.

Corona aflysninger i de tidligere år har gjort ondt på kuren.

Årets raket tildel "lille" Hardy Jensen fra Skibhøjbanden. En bande af ældre madlemmer der har fundet sammen for at holde lidt orden omkring klubbens klubhuse i Skibhøj og Veldtofte. "Lille" Hardy har på elegant vis overtaget anfører rollen i gruppen efter afgang af tidligere anfører.